Partners

NLKorfbal werkt samen met verschillende partners. Dit om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van onze content op een hoog niveau blijft én we deze partners het podium geven die ze verdienen.

De meeste partners zijn gestart vanuit hun passie en willen de korfbalsport nét een beetje mooier maken. Lees snel verder en ontdek onze partners.

TeamTV

TeamTV is het meest gebruikte analyseprogramma binnen de korfbalsport. Coaches en spelers kunnen hun wedstrijden terugkijken en met behulp van statistieken zichzelf verbeteren. Daarnaast biedt TeamTV livestreaming aan voor clubs en zijn er mogelijkheden om eenvoudig een samenvatting te maken van een wedstrijd. Sinds kort biedt het bedrijf ook een automatische camera aan, zodat alle trainingen en wedstrijden binnen een club worden opgenomen en kunnen worden teruggekeken.

NLKorfbal-Partner-Erima

Erima is momenteel het oudste, nog bestaande Duitse sportmerk en is al sinds 2003 nauw betrokken binnen de korfbalsport. Erima ontwikkelt sportkleding, maar ook accessoires zoals de nieuwe Erima Equal Pro bal. Erima draag het korfbal dan ook een warm hart toe.

Meer over deze partner

Het Grote Korfbalboek levert originele, out-of-the-box korfbaloefeningen waarmee je als korfbaltrainer je training naar een hoger niveau tilt. Daarnaast geeft Het Grote Korfbalboek clinics en ‘Train de Trainer’ sessies, volledig gericht op het opleiden van trainers. Op het YouTube kanaal zijn vele video’s te vinden met oefeningen.

Meer over deze partner

De Schutterskorf is de nieuwste innovatie in het korfbal die jou helpt om op een leuke en leerzame manier je schottechniek en afrondingspercentage verbeterd. De diameter van de korf is 17,5% kleiner, dus kun je alleen scoren als je alle aspecten van een schot perfect uitvoert.

Meer over deze partner

TeamPresentatie brengt jouw sportteam op een professionele manier in beeld. Dit gebeurt door middel van portret- en teamfoto’s. TeamPresentatie is onderdeel van Actiefotografie en de foto’s kunnen worden gebruikt voor onder andere social media, posters of presentaties.

Meer over deze partner

Bij BillieBallie ga je de strijd aan met je vrienden. Want wie is nou echt dé korfbalkenner van de vriendengroep? Elke week vult iedereen zijn voorspelling in en na afloop van de wedstrijden wordt de balans opgemaakt. BillieBallie verzorgt ook uitgebreide voorbeschouwingen van uitgelichte korfbalwedstrijden.

Meer over deze partner

KorfbalFit is er voor elke korfballer die een stap wil zetten in zijn of haar ontwikkeling. Met een platform vol tools werk je als speler zowel binnen als buiten de lijnen aan je fysieke en/of conditionele gesteldheid. Daarnaast deelt KorfbalFit kennis op het gebied van voeding en sportspecifieke oefeningen.

Meer over deze partner

Vanuit hun passie voor mode zijn Sanne Alsem (KCC/CK Kozijnen) en Lindsy Krop (GG/IJskoud de Beste) eind 2020 hun eigen sportmerk begonnen. Met de slogan ‘Dream it. Live it. Be it.’ Hopen ze menig sporter te kunnen inspireren. Daarnaast houdt FANZY zich bezig met de laatste modetrends en geven ze jou inspiratie op het gebied van korfbalmode.

KORFBALTOTAAL LOGO Donkerblauw

Korfbaltotaal.nl is dé korfbalwebshop van Nederland. Het is dé webshop voor korfballers, door korfballers! Bij Korfbaltotaal.nl kun je terecht voor al je korfbalartikelen. In het assortiment vind je onder andere korfbalschoenen, korfbalkleding, korfballen, korven en nog veel meer artikelen voor onze mooie sport. De artikelen op de webshop zijn van verschillende merken zoals Muta, Erima, Mizuno, Hummel, Adidas, Nike en Herzog.

Ga naar de Webshop

Basticom is een full-service webdevelopment bureau met een grote passie voor de sportbranche. Net zoals een sporter staat Basticom voor professionaliteit en kwaliteit. De websites die zij geheel op maat maken, zijn altijd een schot in de roos. Ook jouw website kan Basticom naar een hoger niveau tillen.